- Úvod
- Vše o nákupu
Fotografie produktů jsou informativního charakteru a jsou pořizovány v různých stádiích růstu a vzhledem k tomu, že se jedná o živé rostoucí rostliny, nemusí vždy dodané rostliny zcela odpovídat vyobrazenému produktu.
Nabízené rostliny také průběžně ošetřuji výchovným střihem pro jejich zdravý budoucí vývoj, nelekejte se tedy, pokud dostanete rostlinku zastřiženou.
Rostlinky balím způsobem, aby pokud možno zcela bez úhony přežili cestu k Vám, může se však stát, že cestou rostlinky zavadnou. Po obdržení Vaši objednávky proto rostlinky co nejdřív vybalte a případně zalijte, nebo kontejner rostliny ponořte do nádoby s vodou na pár hodin, rychle se vzpamatují.
Objednávky budu odesílat od pondělí do středy, abyste Váš balíček dostali včas a rostlinky zbytečně nečekají přes víkend u dopravců.
Vaši objednávku si můžete nechat poslat následujícími způsoby (u větších objednávek nelze využít některé dopravce):
- Kurýrem na adresu - Vaši objednávku doručí kurýr na Vámi zadanou adresu doručení
- Na pobočku Zásilkovny CZ - Vaši objednávku si osobně vyzvednete ve Vámi zvolené pobočce Zásilkovny
- Využitím služeb České pošty - Balík Do ruky, Balík Na poštu, nebo doručení na výdejní místo Balíkovny
Zaplatit za objednávku můžete:
- Předem převodem na můj účet vedený u Fio banky - Číslo účtu 2901786513/2010, jako variabilní symbol použijte číslo objednávky.
- Při převzetí hotově, či platební kartou - za objednávku zaplatíte při převzetí balíčku
Náklady na dopravu a platbu
(ceny jsou včetně poštovného a balného):
Platba předem na účet | Platba při převzetí | |||
Kurýrem na adresu | 119 Kč | 149 Kč | ||
Na pobočku Zásilkovny CZ (objednávky do 5kg) | 79 Kč | 109 Kč | ||
Balík Na poštu | 129 Kč | 159 Kč | ||
Balík Do ruky | 139 Kč | 169 Kč | ||
Balíkovna (objednávky do 5kg) | 99 Kč | 129 Kč |
Pokud nakoupíte minimálně za 3000 Kč, náklady za dopravu neplatíte a budete mít tedy dopravu zdarma a ušetříte třeba na další rostlinky.
Zboží Vám doručíme bez zbytečného prodlení nejpozději do 30 dnů od doručení objednávky. U produktů v předprodeji tato lhůta běží od skutečného data uvedení do prodeje.
Pokud nejste spokojeni s dodaným zbožím a chcete tedy podat reklamaci, obraťte se na mne emailem na adresu info@bylinkykrkoska.cz
V emailu uveďte číslo objednávky a popis vady - tedy důvodu reklamace. Pokud možno přiložte fotografie reklamovaných produktů pro rychlejší vyřízení reklamace.